Jurbarko r. Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazijos išorinio vertinimo stiprieji ir tobulintini veiklos aspektai
Gimnazijos veiklos kokybės išorinis vertinimas vyko 2017 m. rugsėjo 25-28 d.
Vertinimo procese taikyta penkių vertinimo lygių skalė:
- „Labai gera“ (4 lygis) – suprasdami, kad veikla yra veiksminga, išskirtinė, kryptinga, savita, kūrybiška, o mokytojų patirtį verta paskleisti už mokyklos ribų;
- „Gera“ (3 lygis) – suprasdami, kad veikla viršija vidurkį, tinkama, paveiki, potenciali, lanksti, o mokytojų patirtį verta paskleisti pačioje mokykloje;
- „Patenkinama“ (2 lygis) – suprasdami, kad veikla yra vidutiniška, nebloga, nesisteminga, neišskirtinė, t. y. mokykloje yra ką tobulinti, verta sustiprinti ir išplėtoti;
- „Prasta“ (1 lygis) – suprasdami, kad veikla nepatenkinama, neveiksminga, netinkama, nekonkreti, veiklą būtina tobulinti; mokyklai reikalinga išorinė pagalba.
Stiprieji gimnazijos veiklos aspektai
- Mokinių socialumo ugdymas (1.1.1. – 3 lygis).
- Mokinių pasiekimai konkursuose, olimpiadose, renginiuose, pilietinėse iniciatyvose (1.2.1. – 2 lygis, išskirtas aspektas 3 lygis).
- Ugdymo(si) integralumas (2.2.2. – 2 lygis, išskirtas aspektas – 3 lygis).
- Santykiai ir mokinių savijauta (2.3.2. – 3 lygis).
- Veiklos, įvykiai ir nuotykiai (2.3.2. – 3 lygis).
- Edukacinės išvykos paveikios mokinių mokymuisi ir motyvacijai (3.2.1. – 3 lygis).
- Veiklos planavimo kryptingumas (4.1.1. – 3 lygis).
- Potencialus gimnazijos vadovų įsipareigojimas susitarimams (4.1.2. – 3 lygis).
- Bendradarbiavimo kultūra (4.2.1. – 3 lygis).
- Paveikus bendradarbiavimas su socialiniais partneriais (4.2.3. – 4 lygis).
Tobulintini gimnazijos veiklos aspektai
- Pasiekimų ir pažangos pagrįstumas pamokoje (1.2.2. – 2 lygis).
- Tikėjimas mokinio galiomis (2.2.1. – 2 lygis).
- Ugdymo organizavimo įvairovė (2.2.2. – 2 lygis).
- Vertinimo kriterijų aiškumas (2.4.1. – 2 lygis).
- Mokymosi virtualioje aplinkoje tikslingumas (3.2.2. – 2 lygis).
Pamokų laikas