Žygis  „Veliuonos istorinių ir kultūrinių objektų taku“

Žygį pradėjome  Vytauto gatve. Čia susipažinome su pastatytomis šventųjų evangelistų skulptūrėlėmis ir sužinojome, kokiam šventajam jos skirtos. Vaikai pamatė, kad yra ir šaltinis, iš kurio trykšta šaltas, gaivus vandenėlis.  Vytauto gatvės gale įsiamžinome prie senųjų žydų kapinių. Toliau  žygį tęsėme link skulptūros „Laiminantis kristus“, kuris laimina atvykstančius į Veliuoną ir palydi išvykstančius.  Kapinėse aplankėme didikų Zaleskių koplyčią. Tai išskirtinis architektūros statinys, nuo kurio atsiveria nuostabus grožis į Nemuno slėnį. Užsukome į bendruomenių ąžuolų giraitę, kurioje suradome savo gyvenamosios vietovės ąžuoliukus. Žygiuodami link gimnazijos užsukome į pokario metų rezistentų ir evangelikų kapines. Tęsdami žygį stabtelėjome prie K. Veverskio paminklo. Pasistiprinę  Junigedos aikštėje, žygį baigėme Rašytojų giraitėje. Žygio metu gėrėjomis nuostabiais Nemuno slėnio vaizdais, mėgavomės puikiu oru. Sužinojome labai daug naujų ir įdomių faktų apie mūsų gimtąjį kraštą, buvo labai smagu ir įdomu, sustiprėjome fiziškai. Nors ir pavargome, bet žygis labai patiko.