PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti gimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge gimnazijoje dirba
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
8.00 – 12.00 val |
12.00-12.30 val |
12.30-15.00 val ir 1,5 val. nuotolinis darbas |
Antradienis |
8.00 – 12.00 val |
12.00-12.30 val |
12.30-17.00 val |
Trečiadienis |
8.00 – 12.00 val |
12.00-12.30 val |
12.30 – 14.00 |
Ketvirtadienis |
10.30-11.30 val 12.00-15.00 val (darbo gimnazijos skyriuose) |
11.30-12.00 val |
8.00-10.30 |
Penktadienis |
8.00 – 12.00 val |
- |
- |
Kontaktai
Telefonas 8 447 42 782
Mobilusis +370 656 50462
Socialinio pedagogo veiklos gairės
Padėti vaikui įgyvendinti lygias galimybes į švietimą, užtikrinti vaikų saugumą, šalinti mokyklos nelankymo priežastis, padėti vaikui ugdyti socialinius gebėjimus, vykdyti neigiamų socialinių reiškinių prevenciją, skatinti socialinį aktyvumą ir mokinių savirealizaciją.
Socialinio pedagogo funkcijos
- Įvertina vaiko socialines problemas, parenka efektyvius darbo metodus, planuoja ir dalyvauja socialinės pagalbos teikimo procese.
- Konsultuoja vaikus, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), gimnazijos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais.
- Teikia ilgalaikę ar trumpalaikę pagalbą turintiems socialinių problemų mokiniams.
- Šviečia gimnazijos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, gimnazijos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityvios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas.
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su gimnazijos Vaiko gerovės komisija ir gimnazijos savivaldos grupėmis, ugdo vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius.
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus gimnazijoje, atsižvelgdamas į gimnazijos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus).
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su gimnazijos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis.
- Rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę-pedagoginę pagalbą.
- Atstovauja ir gina vaikų teises gimnazijoje, teisėsaugos ir kitose institucijose.
- Kartu su klasių vadovais, mokytojais rūpinasi vaikų socialinių įgūdžių ugdymu.
- Dalyvauja Mokytojų tarybos posėdžiuose, darbo grupių ir komisijų darbe.
- Planuoja ir derina su gimnazijos direktoriumi metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos planą mokslo metams.