Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazija

Kviečiame susipažinti su Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazija     

Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazija yra mokykla.

Toliau, Veliuonos Antano ir Jono Juškų gimnazija bus vadinama Gimnazija.

Ką mokiniai veikia Gimnazijoje?

Gimnazijoje mokiniai mokosi nuo 1 iki 12 klasės.

Gimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų:

  • lietuvių kalbos,
  • matematikos,
  • biologijos,
  • istorijos,
  • muzikos,
  • dailės,
  • ir daug kitų.

Gimnazijoje vaikai:

  • gauna žinių,
  • mokosi naujų dalykų,
  • ruošiasi ateičiai.

Kas vyksta gimnazijoje po pamokų?

Mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.

Koks yra gimnazijos darbo laikas?

Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Gimnazijoje.

Gimnazija dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Gimnazija dirba
nuo 8 valandos
iki 18 valandos.

Kuo gimnazija gali Jums padėti?

Gimnazija gali priimti jūsų vaiką mokytis.

Kur galima sužinoti daugiau apie gimnaziją?

Gimnazija turi interneto svetainę.

Apie visus gimnazijos darbus

galite paskaityti internete.

Tada jums reikia paspausti

mėlyną tekstą apačioje:

Interneto svetainėje galite sužinoti:

  • apie gimnazijos istoriją,
  • darbuotojų vardus ir pavardes,
  • darbuotojų telefonų numerius,

elektroninių paštų adresus,

  • apie renginius,
    kurie vyksta gimnazijoje.

Galite į gimnaziją atvykti.

Gimnazijos adresas yra

Dariaus ir Girėno gatvė 22, Veliuonos miestelis,

Jurbarko rajonas.

Galite paskambinti.

Gimnazijos telefono numeris

yra +370 447 42 782.

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninio pašto adresas yra rastine@velg.lt

 

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė

  • Tekstą lengvai suprantama kalba redagavo Rita Kasparavičiūtė
  • Tekstą lengvai suprantama kalba vertino Indrė Jurgėlėnaitė ir Lina Raugalaitė
  • Teksto vertinimą koordinavo Eglė Paulauskienė 

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
8. 15.10—15.55
  • 1. 8.30—9.15
  • 2. 9.25—10.10
  • 3. 10.20—11.05
  • 4. 11.15—12.00
  • 5. 12.30—13.15
  • 6. 13.25—14.10
  • 7. 14.20—15.05
  • 8. 15.10—15.55